Sugerowane produkty

Opis procedury reklamacyjnej

W celu złożenia reklamacji na produkty kupione w sklepie internetowym crocs.pl, prosimy pobrać poniższy formularz reklamacyjny.

Przygotuj paczkę

1.  Przygotuj dowód zakupu (potwierdzenie płatności, paragon lub fakturę VAT), wypełnij formularz reklamacyjny i spakuj wraz z butami.

2.  Wejdź na https://szybkiezwroty.pl/pl/ARKROD lub w wyszukiwarce szybkich zwrotów Inpostu wpisz nazwę firmy ARKROD. Proszę zwrócić uwagę na poprawną nazwę firmy.

3. Wypełnij formularz zgłoszenia. Otrzymasz na e-mail/sms kod zwrotu oraz instrukcję odesłania paczki. Pamiętaj o wymiarach wysyłanej paczki: gabaryt A to wymiary: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm.

Jeżeli nie chcesz skorzystać z darmowego zwrotu reklamacji, możesz wysłać do nas paczkę na adres: ARKROD Sp. z o.o. Crocs.pl ul. Poleczki 21/23, magazyn H, rampa 29A, 02-822 Warszawa, z dopiskiem REKLAMACJA-Crocs.pl. Telefon 22 230 94 60 Pamiętaj, że nie mamy możliwości odebrania paczek wysłanych za pobraniem.

 

W celu złożenia reklamacji na produkty kupione  w naszych sklepach stacjonarnych, prosimy o wizytę w sklepie w którym dokonano zakupu. Pamiętaj o zabraniu paragonu.

crocs.pl_druk reklamacyjny.pdf

crocs.pl_druk reklamacyjny.doc

łatwe zwroty zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu.
30 dni na zwrot zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu. Masz 30 dni na zwrot.
Bezpieczne transakcje w 100% Szyfrowanie SSL oznacza w 100% bezpieczną transakcję.