W celu złożenia reklamacji na produkty kupione w sklepie internetowym crocs.pl, prosimy pobrać poniższy formularz reklamacyjny.
Przygotuj paczkę
1. Przygotuj dowód zakupu (potwierdzenie płatności, paragon lub fakturę VAT), wypełnij formularz reklamacyjny i spakuj wraz z butami.
2. Wejdź na https://szybkiezwroty.pl/pl/ARKROD lub w wyszukiwarce szybkich zwrotów Inpostu wpisz nazwę firmy ARKROD. Proszę zwrócić uwagę na poprawną nazwę firmy.
3. Wypełnij formularz zgłoszenia. Otrzymasz na e-mail/sms kod zwrotu oraz instrukcję odesłania paczki. Pamiętaj o wymiarach wysyłanej paczki: gabaryt A to wymiary: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm.
Jeżeli nie chcesz skorzystać z darmowego zwrotu reklamacji, możesz wysłać do nas paczkę na adres: ARKROD Sp. z o.o. Crocs.pl ul. Poleczki 21/23, magazyn H, rampa 29A, 02-822 Warszawa, z dopiskiem REKLAMACJA-Crocs.pl. Telefon 22 230 94 60 Pamiętaj, że nie mamy możliwości odebrania paczek wysłanych za pobraniem.
W celu złożenia reklamacji na produkty kupione w naszych sklepach stacjonarnych, prosimy o wizytę w sklepie w którym dokonano zakupu. Pamiętaj o zabraniu paragonu.