do 50% rabatu wyprzedaż zimowa    KUP TERAZ

Skip to main content

Polityka zwrotów i wymian

 

PROCEDURA WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE CROCS.PL

  

Każdy Klient, który dokonał zakupu w sklepie crocs.pl ma możliwość bezpłatnego zwrotu zamówienia za pośrednictwem Inpost szybkie zwroty oraz w sklepie firmowym Crocs.

 

Dostępne są dwa sposoby zwrócenia towaru:

 

1. Odesłanie zamówienia.

2. Zwrot towaru w sklepie firmowym Crocs.

 

1. Jak odesłać towar:


a.  Wypełnij formularz zwrotu. Dokument zwrotu jest dołączany do zamówienia.
b.  Spakuj towar nieposiadający oznak użytkowania ze wszystkimi metkami wraz z formularzem zwrotu.
c.  Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl

Wyszukaj nasz sklep Crocs.pl, wypełnij formularz zgłoszenia. Po naszej weryfikacji otrzymasz na e-mail/sms kod zwrotu oraz instrukcję odesłania paczki. Pamiętaj o wymiarach wysyłanej paczki: gabaryt A to wymiary: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm.

Zwrot pieniędzy (koszt zwracanych produktów + koszt dostawy do Klienta) zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane.

W przypadku, gdy płatność była dokonana za pośrednictwem Przelewy24, należność zostanie zwrócona za pośrednictwem Przelewy24 czyli na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność. Jeżeli została wybrana płatność przelewem bankowym tradycyjnym lub za pobraniem prosimy na formularzu odstąpienia od umowy wpisać numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.

 

Jeżeli nie chcesz skorzystać z darmowego zwrotu, możesz wysłać do nas paczkę na adres: Intersocks sp. z o.o. Crocs.pl ul. Poleczki 21/23, magazyn H, rampa 29A, 02-822 Warszawa. Telefon 22 230 94 60 Pamiętaj, że nie mamy możliwości odebrania paczek wysłanych za pobraniem.

 

 

2. Jak zwrócić towar w sklepie stacjonarnym:

a.  Udaj się do sklepu firmowego Crocs. Lista sklepów dostępna na STRONIE Uwaga: nie dotyczy sklepu partnerskiego w Warszawa Złote Tarasy.
b.  Okaż sprzedawcy wydrukowaną fakturę lub jej elektroniczą wersję wysłaną na adres e-email podany przy składaniu zamówienia.
c.  Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni. Zwrot należności nastąpi poprzez wybraną przez Klienta przy składaniu zamówienia formę płatności. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pośrednictwem Przelewy24, należność zostanie zwrócona za pośrednictwem Przelewy24 czyli na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność. Jeżeli została wybrana płatność przelewem bankowym tradycyjnym lub za pobraniem prosimy na formularzu odstąpienia od umowy wpisać numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.

 

 

Wymiana produktu na inny:

 


W przypadku chęci wymiany zakupionego produktu na inny, konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu towaru, a następnie złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt wraz z dokonaniem nowej płatności do zamówienia.

Uprzejmie informujemy, że nowego zakupu można dokonać po aktualnej cenie dostępnej w sklepie.

 

 


bezpośrednio z Crocs: jakość, której możesz ufać


łatwe zwroty

zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu.  


30 dni na zwrot

zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu. Masz 30 dni na zwrot.


Bezpieczne transakcje w 100%

transakcja zabezpieczona przy użyciu szyfrowanego połączenia SSL.

Szyfrowanie SSL oznacza w 100% bezpieczną transakcję.