Polityka zwrotów i wymian

 

PROCEDURA WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE CROCS.PL

  

Każdy Klient, który dokonał zakupu w sklepie crocs.pl ma możliwość zwrotu produktu w okresie 30 dni bez podawania przyczyny. (Procedura dotyczy standardowych zakupów na stronie crocs.pl, nie dotyczy NAGRÓD wydawanych w ramach konkursu "odkrywcy jesieni Lubisie")

Aby zwrócić towar, należy wykonać następujące czynności:


1.    Wypełnić formularz zwrotu. Dokument zwrotu jest dostępny do pobrania tutaj. Jeśli nie masz drukarki, proszę wypisz dokument ręcznie  drukowanymi literami podając wszystkie niezbędne dane dostępne na wzorze formularza.
2.    Przygotować paczkę z wybranymi produktami i dokumentem zwrotu. Do zwrotu można wykorzystać pudełko, w którym otrzymali Państwo od nas zamówienie. Formularz proszę umieścić wewnątrz pudełka.
3.   Wysłać paczkę na adres: Intersocks sp. z o.o. ul. Bielawska 63, 05-520 Konstancin Jeziorna.

Zwrot pieniędzy (koszt zwracanych produktów + koszt najtańszej formy dostawy do Klienta) zostanie zrealizowany w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane

 

Wymiana produktu na inny:


W przypadku chęci wymiany zakupionego produktu na inny, w pierwszej kolejności konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu towaru, a następnie złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt wraz z dokonaniem nowej płatności do zamówienia..

 

 

Po szczegółowe informacje zapraszamy do dokumentu Polityka zwrotów i wymian