Skip to main content

DARMOWA DOSTAWA od 100 zł*     |     30 DNI na zwrot

DARMOWA DOSTAWA od 100 zł*     |     30 DNI na zwrot

Polityka zwrotów i wymian

 

PROCEDURA WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE CROCS.PL

  

Każdy Klient, który dokonał zakupu w sklepie crocs.pl ma możliwość zwrotu produktu w okresie 30 dni bez podawania przyczyny. Koszt zwrotu zamówienia ponosi kupujący. (Procedura dotyczy standardowych zakupów na stronie crocs.pl, nie dotyczy Bonów)

Jak zwrócić towar:


1.    Wypełnić formularz zwrotu. Dokument zwrotu jest dostępny do pobrania tutaj. Jeśli nie masz drukarki, proszę wypisz dokument ręcznie  drukowanymi literami podając wszystkie niezbędne dane dostępne na wzorze formularza.
2.    Przygotować paczkę z wybranymi produktami i dokumentem zwrotu. Do zwrotu można wykorzystać opakowanie, w którym otrzymali Państwo od nas zamówienie. Formularz zwrotu proszę umieścić wewnątrz opakowania.
3.   Wysłać paczkę bezpośrednio na adres: Intersocks sp. z o.o. Crocs.pl ul. Poleczki 21/23, magazyn H, rampa 29A, 02-822 Warszawa.

Prosimy zachować numer listu przewozowego wysłanej paczki. Na stronach przewoźnika (np. Kurier / Poczta Polska) mogą Państwo sprawdzić historię transporu i upewnić się czy wysłana paczka przez Państwa dotarła do nas.

Zwrot pieniędzy (koszt zwracanych produktów + koszt dostawy do Klienta) zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane.

 

Zwrot pieniędzy nastąpi poprzez wybraną przez Klienta przy składaniu zamówienia formę płatności. Jeżeli płatność była dokonana przelewem bankowym tradycyjnym lub za pobraniem, (bezpośrednio u kuriera / w paczkomacie InPost / w punkcie przy odbiorze) prosimy na formularzu odstąpienia od umowy wpisać numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pośrednictwem Przelewy24, należność zostanie zwrócona za pośrednictwem Przelewy24 czyli na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność.

 

 

Wymiana produktu na inny:


W przypadku chęci wymiany zakupionego produktu na inny, konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu towaru, a następnie złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt wraz z dokonaniem nowej płatności do zamówienia..

 


bezpośrednio z Crocs: jakość, której możesz ufać


łatwe zwroty

zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu.  


30 dni na zwrot

zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu. Masz 30 dni na zwrot.


Bezpieczne transakcje w 100%

transakcja zabezpieczona przy użyciu szyfrowanego połączenia SSL.

Szyfrowanie SSL oznacza w 100% bezpieczną transakcję.